torsdag 3 mars 2022

Februari

 Årets andra månad, vad skulle den då innehålla???

                                                     Provade det nya 7 km rundspåret på 
                                                           fjärden som "Hampnäs" dragit.
Vek av och vilade lite vid Bockholmarna.
2/2


5/2-Skrattfest på Gnistan med "Panik på klinik" 


                                            Äntligen var det molnfritt när det var norrsken!😃10/2

Åkte till Varvsberget, ensam var jag då inte, ganska många hade 
också sökt sig dit!




                                                                               

 Spa kväll med Jajamen på badhuset, hur mysigt
som helst!
11/2

"Februari badet" 13/2

Skidhelg i dagarna två blev det när Kerstin kom och hälsade
på mig helgen 19-20/2.
Vädret visade sig från sin bästa sida så på lördagen blev det tur till 
Nätra fjällskog och söndag till Rutberget.





Pondhockey-hade jag ingen aning om vad det var när jag blev tillfrågad om jag
ville vara funktionär när det arrangerades nere vid Friluftsbyn.
26/2
Min uppgift blev att visa besökarna var dom skulle parkera,
samt att skrapa isen mellan matcherna.

Varm choklad med grädde-otroligt gott

Arrangörerna Helena och Mikael Lindnord

Allt fler föreningar har i år dragit upp populära skidspår på sjöar
I år fick Gimåt arrangera "gå på tur" på Höglandssjön en av söndagarna.
Promenerade runt spåret, för att sedan gå runt båda sjöarna.  
27/2
Lyckades träffa herr och fru domherre!

Och även strömstaren😊




       
 

                                                  

                                                       

 

                             



    




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Februari

 Årets andra månad, vad skulle den då innehålla???                                                       Provade det nya 7 km rundspåret på ...